Creative People CIRCUIT ERP

Σχεδιασμένο για την εξυπηρέτηση επιχειρηματικών αναγκών, σε συμμόρφωση με το μοντέλο Διασφάλισης Ποιότητας!
Desinged to serve business needs, 
aligned with Quality Assurance modeling!

Λειτουργικότητα του CIRCUIT ERP

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών για προϊόντα ή υπηρεσίες (διαχείριση αιτημάτων πελατών και δημόσιων διαγωνισμών). Ολοκληρωμένη λύση CRM για τη διαχείριση εγγράφων διαγωνισμών, συμβάσεων, πιστοποιητικών, υποστηρικτικών εγγράφων και πολλών άλλων στοιχείων.

  • Μόλις πληκτρολογηθούν τα απαιτούμενα προϊόντα και υπηρεσίες στο αίτημα προσφοράς του πελάτη, ο χρήστης ενημερώνεται σχετικά με το εάν τα προϊόντα που έχουν ζητηθεί από τον πελάτη βρίσκονται σε απόθεμα ή αν είναι διαθέσιμα στην αποθήκη κάπου καταχωρισμένου προμηθευτή.

  • Ένας περιεκτικός Βοηθός σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε αιτήματα προς προμηθευτές και να τα αποστείλετε αυτόματα μέσω e-mail ή φαξ στον αρμόδιο εκπρόσωπο πωλήσεων του προμηθευτή. Οι φόρμες συστήματος ποιότητας ISO που σχετίζονται με την υποβολή αιτημάτων επισυνάπτονται αυτόματα στα εξερχόμενα μηνύματα. Ο αυτόματος κωδικός πρωτοκόλλου εξερχομένων υποβάλλεται μαζί με το μήνυμα. Αποστέλλεται ένα πρότυπο στον προμηθευτή, για να μπορέσει να συμπληρώσει τους όρους τιμολόγησης, διαθεσιμότητας και πληρωμής.
  • Ενόσω δημιουργούνται τα αιτήματα, οι προσφορές για τις οποίες εκκρεμεί απόκριση από τον προμηθευτή προσαρτώνται στο σύστημα. Ο χρήστης μπορεί να εισαγάγει αυτόματα τιμές στην προσφορά του προμηθευτή ή να ενημερώσει χειροκίνητα τιμές και άλλες λεπτομέρειες της προσφοράς.

  • Σε περίπτωση ανοιχτού δημόσιου διαγωνισμού, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποβολής προτάσεων, οι χρήστες του συστήματος μπορούν να ενημερώνουν τα στοιχεία του διαγωνισμού με τις τιμές των ανταγωνιστών.

  • Οι καταλληλότεροι προμηθευτές από άποψη όρων τιμολόγησης, διαθεσιμότητας και πληρωμής ταξινομούνται στην οθόνη του χρήστη και δημιουργείται αυτόματα μια πρόταση για τον πελάτη σύμφωνα με την παρέμβαση του χρήστη. Ο πελάτης μπορεί να λάβει μια πρόταση με τεχνικές προδιαγραφές και φωτογραφίες προϊόντων ή μια απλή πρόταση, αυτόματα υπογεγραμμένη από το άτομο που την έχει συντάξει.

  • Η αποδοχή της πρότασης από τον πελάτη δημιουργεί μια σύμβαση, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση των παραδόσεων στον πελάτη με βάση τα αιτήματα του πελάτη και τα τιμολόγια παράδοσης, χωρίς καμία άλλη παρέμβαση από τον χρήστη.
  • Οι προμηθευτές που υπέβαλαν την καλύτερη πρόταση μέσα από την προσφορά τους επισημαίνονται από τον χρήστη και δημιουργείται μια αυτόματη εντολή αγοράς. Μια αυτόματη υπογραφή επισημαίνει την εντολή ως έτοιμη για αποστολή στον προμηθευτή, μόλις ολοκληρωθούν οι αλλαγές από τον χρήστη.
  • Όταν γίνει επεξεργασία και παράδοση της εντολής, ο χρήστης δημιουργεί μια εγγραφή τιμολογίου προμηθευτή, εισάγοντας αυτόματα τα δεδομένα από την εντολή αγοράς.

  • Η σύμβαση πελάτη δημιουργεί το τιμολόγιο ή το δελτίο παράδοσης που απευθύνεται στον τελικό πελάτη και ενημερώνεται η κατάσταση παράδοσης της εντολής σύμβασης/πελάτη.

Χαρακτηριστικά του Creative People CIRCUIT ERP

  • Διαχείριση απεριόριστου αριθμού αποθηκών.

  • Διαχείριση διαθεσιμότητας αποθέματος προμηθευτών.

  • Αυτόματη ενημέρωση αποθέματος σε πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων.

  • Ολοκληρωμένη συμμετοχή προϊόντων σε διαγωνισμούς και ιστορικό αιτημάτων πελατών.

  • Το σύστημα υποστηρίζει τις διαδικασίες ISO, τα έγγραφα και τις ροές εργασιών οποιασδήποτε εταιρείας.

  • Ενσωμάτωση Asterisk PBX.

  • Σύστημα δελτίων τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης.

Για προϊόντα με αριθμό ονομαστικού κατά NATO (NSN), διατίθεται πλήρης διαλειτουργικότητα με:

  • Bάσεις δεδομένων Namsa του NATO.

  • Bάσεις δεδομένων Fedlog.

  • Partsbase.com.

Ελάχιστες απαιτήσεις του Creative People CIRCUIT ERP

  • Διακομιστής:
    MS SQL Server 2008R2 και νεότερες εκδόσεις

  • Πρόγραμμα-πελάτης:
    MS Office 2013 Professional και νεότερες εκδόσεις
    MS Active Directory